24 juni 2009

Två dagar vid havet !

Hey!
Har varit på en sommarstuga nu i två dar,
därför har ja inte skrivit i bloggen ;p Men nu är jag tillbaka !
Fick 150€/1500kr för att jobba ca. 19 timmar, och ska dit igen
och måla stugan nästa vecka :) blir ju rik nu ;D hahah
Här är några bilder från där Adde och jag va ;

sötnöten.♥

så vacker utsikt på dagen :) ♥

Väldigt stadig brygga fasst den va byggd så :o

hihi, här sov Adde och jag 2 nätter ;p
Det ska va husvagn *sjunger den sugiga låten*
Aja men ska bli soft att åka dit igen och tjäna lite mera
pengar, som jag kommer shoppa upp i Gbg.. xD

Ska snart gå i bastun och sen smörja in alla mina myggbett..
Tror jag är typ allergisk mot dem för alla bett blir överdrivet
stora och kliar och gör ont som fan :( synd om mig.. ;p
måste skaffa nån medicin så ja slipper den här sommarplågan..

Men nu ska ja gå i bastun och sen kommer jag väl säkert
att gå och lägga mig direkt.. är jätte trött ;o
Vi ses imorgon ! puss hej ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar