22 juni 2009

*kommer inte på nån rubrik*

Hey :)
Idag har ja inte gjort så mycket.. Har försökt ladda ner
Photoshop så ja har nåt ställe att redigera och klippa mina
bilder ! :) Tänkte att jag skulle göra en Hiss/diss lista..
Men har ju inte photoshop så går inte så bra då :o
Men snart är det nedladdat och då blir det att fixa ihop en
lista och sen en dreamoutfit ! :)

Gjorde om mina naglar idag, så här är resultatet :

Guld grund med rosa och blåa "pärlor" ;D

Här är en bild på min katt Misse och hennes 2 kattungar ♥♥
Den gula ska heta Tubs/Tubbs, och den andra har inget namn än,
och den liknar Misse, så den syns knappt där den ligger ;p
dom är så söta :D och mjuka ! älskar att gosa med alla kattungar,
alla är så söta :)♥ Annars så älskar jag alla katter.. ;D

Men nu ska jag installera Photoshop ! V ses snart :)
ha de bäst så länge ! xoxo ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar