25 juni 2009

Ska åka och bada idag !

Hejsan alla ;D ♥
Vakna för typ en halvtimme sedan ;p har vart en
jobbig natt.. först vakna jag av att jag drömde att ja drunkna !
så våga ja nästan inte sova för ja ville inte drömma om det igen..
fyy va de va hemskt.. :( Men sen hade jag en mycket
bättre dröm ;p men den vågar ja inte berätta, haha.

Aja men, idag ska jag åka och simma första gången i sommar :D
vattnet kommer säkert va as kallt och jag vågar väl inte i,
men vad gör det? ja kan ju sola ;p hihi, solen lyser så det kommer
bli bra :D ska åka med Jeanette till vargberget, ca 10 min här ifrån.

dagens outfit och några andra bilder ;
är ledsen för den dåliga kvalitén men det är cam bilder ;p
( tycker den borde va bra eftersom den kosta 60€ ! -.- )

T-shirt från JC
Träningsbyxor från Puma

ignorera bakgruden, det är bara vårt vardagsrum ;p
och ja, jag ska färga mitt hår blont snart.. (min riktiga hårfärg.)
bara morsan beställer en tid till mig :) wiih ! ♥

Haha, nåra solglasögon jag hitta på en hylla här :D

Men nu ska jag fixa en macka ! Sen ska jag fixa en
dreamoutfit som jag fortfarande inte hunnit med !
och sen ska jag packa och åka iväg och bada ! :D mjaow !
baaj så länge ;) ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar