20 juni 2009

Konfirmations fester..

Tjena :)
Har varit på konfirmations fest idag,
först till min kusin Sandra, sen till min kusin Marcus.
Va ganska kul, först bjöd de på mat och sen världens godaste
tårta, marängtårta ;D tror ja ätit för mycket gott idag XD
hihi, kommer väl gå upp flera kilon ;p haha..

Ikväll blir det att åka till min kompis då på förfest :D
Sen blir det att ta bussen ner till Fagerö å ha roligt !
måste dricka vin ikväll ;o eftersom ja inte fick nåt annat..
men vin är rätt gott med sprite :D

Här är dagens outfit!
Ni får kvällens outfit imorgon eller på måndag ;) hihi

Klänningen är från Gina Ticot, Armbandet från VeroModa,
och klockan fick jag av min syrra då ja fyllde. :)

och btw! Har gjort nya naglar :) sööta ! <3

Fransk manikyr fasst med en liten kant av pärlor ;p
som sagt, pärlorna matchar min väska och mina skor tills ikväll ;D
På måndag eller nåt blir de väl att göra nåt annat
roligt med naglarna ;p hihi , roligt att pyssla :D
Men nu måste jag testa The Sims 3!
Vi hörs ! Ha de så bra ! xoxo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar