17 juni 2009

Nails and Sims 3.


Tjenare :)
Har sysslat och pysslat med mina naglar nu ! så här blev dom;

Syns kanske inte så jätte bra men.. naglarna är iaf svarta,
och glaspärlorna(tror jag det är) är gula, matchar med min
väska som är gulgrön ;D Mjaaow, den är fin <3 annars så ser det bättre ut på riktigt.. syns ju knappt på kort.. eller så är det min kamera som är för dålig !

Imorgon ska morsan och jag efter ett nytt grafikkort till datan !
äntligen ! Har tjatat om det i flera månader nu ..
Tror hon bara gick med på de eftersom vårt grafikkort är
för dåligt för att spela sims 3 med ;p hihi .
Får se hur dyrt det kommer bli nu då..
och hoppas dom har nåt i lager ! *hoppas hoppas hoppas* !

Längtar efter att spela sims 3 <3 Älskar att bygga husen :D
kan sitta flera timmar och bygga husen ;p
men sen då man ska spela så ger man upp efter typ 10 min..
haha ;D men ska faktist spela då ja får nya kortet !
Om det inte laggar sönder vill säga ;p
Men nu ska ja kolla en film tror ja :) Vi ses ! puss <3

1 kommentar: